torsdag 25. oktober 2007

SAFIRA IGJEN...c",)



Så måtte vår vakre Safira foreviges igjen...:-)
Som oftes får jeg ikke tatt særlig med bilder av henne, til det er hun alt for kosete..=)
Hun skal helst være oppå meg når jeg kommer, og vil bli klødd og kost med hele tiden...
Men i dag var hun faktisk lit "show-off"..., og ville virkelg vise meg hvor fin, og ikke minst, rask hun er...;-)
Safira blir det til at vi beholder... Hun har egentlig vært solgt, men da det ikke gikk som det skulle, så gikk vi en runde her hjemme..., og da ble det bestemt..; Safira blir!!
Og jeg er egentlig veldig glad for det.
Har jo gått og ønsket meg et brunt og hvitt hoppeføll etter Elayne og Larkin...;-/, og siden alle de andre er solgt, så er det ganske greit, synes nå jeg...=)hihi...
I alle fall..; her tar hun en liten oppvisnings"runde"...


Then i just had to shoot some photos of our beautiful Safira again...:-)
Often i don't much chance to take pictures of her, she is to cuddely..=)
She wants hugs and kisses, and to be scratched all the time..
But today she was actually a bit of a "show-off"..., and wanted to show me how beautiful she is...;-)
We are keeping this one..., as we have sold all the others..., and the hole family wanted to keep her...=)
Here are a few pictures of our gorgeous....













Ingen kommentarer: