tirsdag 23. oktober 2007

Nemi har reist..



Da har vår lille vakre Nemi reist til sin nye eiere..:-(
Hun skal nå leve sine neste år på Vestlandet..., men jeg tror hun kommer til å få det helt supert der..;-)
Nemi har allerede full vinterpels.., hihi.., nesten i alle fall, og ser allerede ut som en ragg-"dott"...
Hun er ei fantastisk jente, sto som en prest da vi hadde hovslager til henne, og godtar det meste... Gikk rett på hengeren når hun skulle dra, selv om mamma stod igjen på innsiden av gjerde og humret etter henne... Flink jente, det...;-)
Jeg synes Nemi er ganske lita, og regner ikke med at hun blir noe mye over 140.., men da hun skulle reise, så var det med et welch cob-føll på hengeren.., og Hun var liten hun...!!! Og Nemi plutselig Kjempestor!!! Hihi... De skal gå sammen, og jeg ser nok for meg at Nemi blir en storesøster, som passer på den lille..., selv om jeg vet at størrelsen ikke teller når det kommer til hvem som bestemmer... Men den lille underkastet seg totalt, og var glad og søkte seg til Nemi når hun endelig fikk selskap på hengeren...
Ønsker de nye eierene lykke til med vakre frøkna..!!

Our beautiful little Nemi has left, and is now with her new owners..:-(
She has already got her winter-coat on..=)..
She is a fantastic girl, so nice and calm when we had the farrier, and accepts just about anything... She walked straight on the trailer when she was picked up, even though her mother was left behind and called for her... That's a good girl..;-)
I wish her and her new owners the best of luck together..!!

Her er noen siste bilder av jenta....
Some last pictures of "our" girl...





Ingen kommentarer: